Veelgestelde vragen
Algemeen
- Wat is jullie beleid met betrekking tot privacy?
- Wat zijn de algemene voorwaarden?
- Wat moet ik doen als ik een klacht heb?
Bestellen
- Ik bestel voor het eerst. Hoe gaat dat, bestellen bij DE MAN - WERKENDAM?
- Ik wil mijn bestelling annuleren, hoe doe ik dat?
- Wat is de status van mijn bestelling?
- Hoe weet ik of de bestelling gelukt is en de artikelen geleverd zullen worden?
- Wat is de levertijd van de bestelde producten?
- Kan ik de bestelling ook bij een ander of op mijn werk laten bezorgen?
- Hebben jullie ook winkels die ik kan bezoeken?
- Maken jullie deze artikelen zelf?
- Hebben jullie ook een normale catalogus?
- Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
- Kan een artikel nadat ik mijn bestelling heb geplaatst toch niet op voorraad zijn?
- Wanneer ontvang ik een factuur over mijn bestelling?
Betalen
- Hoe kan ik betalen?
- Hoe werkt betalen via iDEAL?
- Hoe werkt betalen via PayPal?
- Hoe werkt betalen via creditkaart?
- Hoe kan ik een coupon inwisselen?
Retourneren
- Hoe kan ik een artikel retourneren?
- Kan ik mijn artikel ruilen?
- Ik heb een defect artikel ontvangen, wat moet ik doen?
Als je vraag hier niet bij staat kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice via info@hartberger.nl of via Tel: +31(0)183 502166.
Algemeen
Wat is jullie beleid met betrekking tot privacy?
De privacy van onze klanten hebben wij zeer hoog in het vaandel. Voor meer informatie over privacy verwijzen wij je door naar de Privacy Policy pagina.
Wat zijn de algemene voorwaarden?
De algemene voorwaarden zijn gebaseerd op de voorwaarden van de Thuiswinkelwaarborg organisatie. Voor meer informatie over de algemene voorwaarden verwijzen wij je door naar de Algemene Voorwaarden pagina.
Wat moet ik doen als ik een klacht heb?
Als je klachten hebt over onze service of producten kun je contact opnemen met onze klantenservice via info@hartberger.nl of via Tel: +31(0)183 502166. We zullen je klacht zo snel mogelijk behandelen. Voor meer informatie over garantie en klachten verwijzen we je door naar de garantie en klachten pagina.
De klacht is gegrond als deze niet veroorzaakt is door:
- beschadiging door opzet, of door nalatigheid
- onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud
- normale slijtage
- beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing
Bestellen
Ik bestel voor het eerst. Hoe gaat dat, bestellen bij DE MAN - WERKENDAM?
- Producten selecteren
- Met de verschillende zoekopties van DE MAN - WERKENDAM kun je gemakkelijk ons assortiment doorzoeken. Je kunt op iedere pagina aangeven naar welk artikel je op zoek bent. Kijk in het menu bij de verschillende merken uit ons assortiment.
- Door op een artikel naar keuze te klikken krijg je meer informatie over het product.
- Heb je een keuze gemaakt? Klik dan op ‘Toevoegen aan winkelwagen’ om het desbetreffende artikel toe te voegen aan je winkelwagen. Je kunt er dan voor kiezen om direct af te rekenen of om nog even verder te winkelen. Je kunt als je verder winkelt ieder moment rechtsboven op de pagina op ‘Mijn winkelwagen’ klikken om te kijken wat er in je winkelwagen zit en om de bestelling af te ronden. Als je toch niet zeker bent over een bepaald artikel kun je artikelen ook altijd weer uit de winkelwagen halen door op het prullenbakje voor het desbetreffende product te klikken in het winkelwagenscherm.
- Login of maak een account aan
- Heb je al eerder iets gekocht bij DE MAN - WERKENDAM? Dan kun je met je persoonlijke gebruikersnaam en wachtwoord direct inloggen. Je hebt de eerste keer dat je iets kocht de logingegevens ontvangen via e-mail.
- Is dit je eerste bezoek aan DE MAN - WERKENDAM? Er wordt eenmalig gevraagd om je gegevens in te vullen. De velden met een * zijn verplichte velden.
- KIes een betalingsmethode
- Als je een kortingscode hebt kun je bij dit onderdeel deze code invoeren. Wij berekenen dan de totaalprijs.
- Wij bieden verschillende opties van betalen. Voor meer informatie over deze opties kun je op de Betalen pagina kijken. Je kunt aangeven welke betalingsmethode jouw voorkeur geniet.
- Vink vervolgens het incoontje aan voor ‘Ja ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en privacy policy
- Klik op volgende om naar de controlepagina te gaan.
- Rond de bestelling af
- Je krijgt ten slotte een overzicht van je bestelling te zien. Hier kun je controleren of alle informatie klopt.
- Klik op ‘bestelling afronden’ als alle gegevens juist zijn.
- Wil je toch nog iets veranderen? Klik dan op 'wijzig adresgegevens' of 'wijzig betalingsmethode'.
Ik wil mijn bestelling annuleren, hoe doe ik dat?
Is de bestelling al onderweg, dan is annuleren niet meer mogelijk. De artikelen zitten dan al in het leveringstraject. Je kunt dan het product kosteloos terugsturen. Volg hierbij de instructies die op het Retourformulier vermeld staan. Wij zullen het aankoopbedrag dan op je rekening terugstorten.
Wat is de status van mijn bestelling?
Als je op www.hartberger.nl een bestelling plaatst en je hebt je e-mailadres doorgegeven, dan ontvang je direct een orderbevestiging via e-mail. Hierin staat je ordernummer en vind je uiteraard een overzicht van jouw bestelling. Als je bestelling klaar staat voor verzending ontvang je een e-mail met de factuur.
Hoe weet ik of de bestelling gelukt is en de artikelen geleverd zullen worden?
Nadat de bestelling bij ons is gedaan zullen wij deze bestelling per e-mail bevestigen.
Wat is de levertijd van de bestelde producten?
Op werkdagen is de levering direct, dit geldt voor 90% van alle artikelen bij DE MAN - WERKENDAM die op voorraad zijn.
Kan ik de bestelling ook bij een ander of op mijn werk laten bezorgen?
Ja, dat is zeker mogelijk. Tijdens het bestellen kun je aangeven op welk adres je het artikel wilt laten bezorgen. Zo is het ook leuk om een vriend of vriendin met een origineel artikel te verrassen.
Hebben jullie ook winkels die ik kan bezoeken?
Ja, u kunt terecht in onze showroom, kijk voor de gegevens op deze contactpagina. Als groothandel/importeur leveren wij natuurlijk ook aan winkeliers, verspreid over het hele land (ook België), waar u ons assortiment kunt kopen.
Maken jullie de artikelen zelf?
Ja, van het merk HARTBERGER zijn wij de producent.
Hebben jullie ook een normale catalogus?
Ja, van de merken HARTBERGER en LINDNER zijn er papieren folders, deze kunt u ook digitaal online bekijken.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
Als je klikt op inloggen zie je een link met “wachtwoord vergeten”. Als je hier op klikt en je e-mailadres invoert zul je een nieuw wachtwoord ontvangen via de e-mail. Uiteraard kun je je wachtwoord weer wijzigen via “wachtwoord wijzigen”.
Kan een artikel nadat ik mijn bestelling heb geplaatst toch niet op voorrad zijn zijn?
Ja, dit is mogelijk al doen wij hier alles aan om dit te voorkomen. De leveringtermijn wordt dan met enkele dagen verlengd.
Wanneer ontvang ik een factuur over mijn bestelling?
De factuur wordt verstuurd na ontvangst van de betaling, dit kan direct zijn bij bv iDeal en Creditcard.
Verzenden jullie ook naar het buitenland?
We verzenden ook naar België en Luxemburg. Versturing naar andere landen moet u op onze Internationale site zijn www.hartberger.com, hier vindt u alleen de producten van HARTBERGER.
Betalen
Hoe kan ik betalen?
Wij bieden verschillende betalingsmethoden. Je kunt bij je bestelling aangeven van welke methode je gebruik wenst te maken.
Hoe werkt betalen via iDEAL?
Met iDEAL kun je betalen via je eigen bank. Je rekent dan af binnen jouw vertrouwde internetbankieromgeving. Dit is vertrouwd, veilig en gemakkelijk. Je kunt direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat je je hiervoor hoeft aan te melden.
Zo werkt het:
- Wanneer je gebruik maakt van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Fortis, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank of Triodos Bank, dan kun je gebruik maken van iDEAL.
- Je plaatst je bestelling in je winkelmandje. Je kunt vervolgens kiezen om te betalen met iDEAL.
- Je wordt doorgeleid naar jouw eigen internetbankieromgeving, waar je betaling klaarstaat. Vul de ontbrekende gegevens in en doe een betaling.
- Het bedrag wordt direct van je rekening afgeschreven. DE MAN - WERKENDAM krijgt dan bericht dat de bestelling is betaald.
- Je ontvangt via e-mail een bevestiging van je bestelling.
- LET OP! Vergeet niet na het betalen je bestelling op onze site af te ronden!
Hoe werkt betalen via PayPal?
Je kunt gemakkelijk een gratis PayPal account openen op de PayPal website. Om te betalen koppel je je bankpas of creditkaart aan je PayPal account. Je hoeft geen geld op je PayPal account te zetten, want de betaling wordt direct geincasseerd via je bankpas of creditkaart. Er zijn geen extra kosten verbonden aan het gebruik van PayPal als betalingsmethode.
Hoe werkt betalen via creditkaart?
Wij accepteren Mastercard en Visa. Je voert je creditkaart gegevens in via een veilige SSL server welke herkent kan worden aan de sleutel aan de bovenkant van de pagina. Wij zullen je bestelling leveren zodra het creditkaartbedrijf de betaling heeft goedgekeurd. Er zijn geen extra kosten verbonden aan het gebruik van deze betalingsmethode. Je betaalt alleen de kosten voor het gebruik van je creditkaart welke door je creditkaartbedrijf zijn opgesteld.
Hoe kan ik een coupon inwisselen?
- De voorwaarden en mogelijkheden van gebruik verschillen per coupon. Lees daarom ook de e-mail of de banner waarin de couponcode vermeld staat zorgvuldig door.
- Leg een artikel in jouw winkelmandje . Indien je meerdere artikelen wilt bestellen, klik je op "Doorgaan met winkelen"
- Onderin het scherm bij het winkelmandje kun je jouw kortingscode invullen.
- Klik op 'kortingsbon gebruiken' en jouw korting wordt automatisch berekend.
- Klik op 'naar de kassa' om door te gaan met jouw bestelling.
Geldigheid en gebruik:
Op de coupon vermelden wij of er één of meer per bestelling ingewisseld kunnen worden en aan welke voorwaarden je verder moet voldoen. Ook de geldigheidsdatum staat op je coupon. Na deze datum is de coupon niet meer in te wisselen. Je mag jouw coupon gebruiken voor aanbiedingen en kortingsartikelen tenzij dit anders is aangegeven op de coupon. Wanneer het bedrag van jouw bestelling hoger is dan het bedrag van de kortingsbon, dan brengen wij het resterende bedrag in rekening. De coupon is niet inwisselbaar voor contanten.Voor de DE MAN - WERKENDAM.nl coupons gelden de algemene voorwaarden van DE MAN - WERKENDAM en de couponvoorwaarden.
Retourneren
Het retourneren van artikelen:
Hier vind je een retourformulier. Op dit formulier kun je aangeven welk(e) artikel(en) je retour wilt sturen. Je dient dit formulier bij te sluiten bij het pakket dat je retour stuurt.
Retour zenden kan gratis naar het volgende antwoordnummer:
DE MAN - WERKENDAMAntwoordnummer 3112
4250 WN Werkendam
Kan ik mijn artikel ruilen?
Wil je een artikel omruilen voor een ander artikel, volg dan de retourinstructies om het artikel dat je niet wilt behouden te retourneren. Bestel vervolgens het nieuwe artikel op www.hartberger.nl.
Ik heb een defect artikel ontvangen, wat moet ik doen?
DE MAN - WERKENDAM biedt de beste kwaliteit voor de scherpste prijzen. Toch kan het voorkomen dat je een artikel ontvangt dat niet perfect is. Je kunt dan contact opnemen met onze klantenservice via info@hartberger.nl of via Tel: +31(0)183-502166. Voor een snelle afhandeling vragen we je de afleverbon en artikelgegevens bij de hand te houden.